Niklas Isaksen Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 [ATTACH]33390[/ATTACH] [ATTACH]33391[/ATTACH] [ATTACH]33392[/ATTACH] [ATTACH]33393[/ATTACH] Det meste er ettermontert etter EU. Motoren er stort sett bare lakka, og ingen "ulovlige" modifiseringer der enda Men, tenkte på bl.a fanger, potte (bare enderør) og en sprekk i ruta. Sprekken i ruta sitter i høyre hjørne (innenfra) - På en måte i enden av vindusviskeren Er ikke senkesett på den Fangeren er det blitt brukt 10kg sparkel på, da den passer til en Nissan Silvia, og måtte modifiseres.. Kanalen/skjørtet er skjøta på midten Lurer på hva som er ulovlig/lovlig, og hva som evt må gjøres noe med før neste EU. Hører så mye rart, takker for evt svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 hhahahahah Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Det der så ikke mye bra ut :D Men rent saklig så ser det jo delvis lovlig ut. Det skal ikke være skarpe kanter, den er jo forsåvidt grei. Parklyktene er jo borte, har pærene blitt flytta inn i hovedlyktene? Og blinklysa så også ganske tildekka ut, og hvordan har du tenkt å bytte pære i disse når den tid kommer? Ser ut som de er sparklet inn... Og eksosen må være fri for lekkasjer, henge godt fast og ikke inntil noe som kan smelte. Og lydnivået må også være under en viss verdi. Smak er jo individuelt... du får nok ihvertfall oppmerksomhet med denne bilen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 hvor gammel er du ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Isaksen Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Det der så ikke mye bra ut :D Men rent saklig så ser det jo delvis lovlig ut. Det skal ikke være skarpe kanter, den er jo forsåvidt grei. Parklyktene er jo borte, har pærene blitt flytta inn i hovedlyktene? Og blinklysa så også ganske tildekka ut, og hvordan har du tenkt å bytte pære i disse når den tid kommer? Ser ut som de er sparklet inn... Og eksosen må være fri for lekkasjer, henge godt fast og ikke inntil noe som kan smelte. Og lydnivået må også være under en viss verdi. Smak er jo individuelt... du får nok ihvertfall oppmerksomhet med denne bilen... Står ikke på oppmerksomheten, nei :) Er fult klar over at det ikke ser mye bra ut, og er et prosjekt. Riktignok har ikke jeg gjort noe med bilen, da jeg byttet denne i en Eskrot. Er jo lydnivået i potta jeg er "redd" for, og den er jo godt festa, men evt er det bare å demontere ved eu, for så å feste på igjen etter. Ang. lyktene har den ikke parklys etter jeg har forstått, og dette skal monteres. Annet av lys er tildekket av sparkel av tidl. eier, som jeg skal få bort. Ingen skarpe kanter, heller det komplett motsatte grunnet all sparkel for øyeblikket. Relativt få (ingen?) i Norge som har Silvia front på Civic, da jeg kan se hvorfor - men er jo uvanlig. Kritikken som blir rettet mot bilen har jeg ikke stor formening om, da folk stopper for en prat, og beundrer.. Holder for meg, da jeg ikke engang har begynt på bilen. Takk for at noen er seriøse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Blir vel en dobbeltpost dette her --> http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/296807-niklas-isaksen-honda-civic-1-3-med-bodykit-prosjekt.html Bilforumet FAQ (reglene) sier; Dobbelposting er ikke lov (lage samme tråd i flere forum). Hvilken vil du beholde? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Isaksen Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Blir vel en dobbeltpost dette her --> http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/296807-niklas-isaksen-honda-civic-1-3-med-bodykit-prosjekt.html Bilforumet FAQ (reglene) sier; Dobbelposting er ikke lov (lage samme tråd i flere forum). Hvilken vil du beholde? Beholde denne. - Beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg