ojshow Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Trenger Bensinpumpe til min 2.0 i 80 quattro 88/89 mod. Andre enn mekonomen og Nbd på liertoppen som har??? Evt brukt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Gjerne en idé å opplyse om motorkode da forgassermotoren har nikkepumpe montert på blokka, Monojet har 1.2 bar el-pumpe og KE-Jet har 6.5 bar el-pumpe ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojshow Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Aaaaaahhhh :), Jeg har KE-Jet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Enklest og billigst er nok å ta turen til nærmeste hogger, men på den annen side hadde jeg aldri kjøpt slikt brukt. Vet ikke hva Møller skal ha for en slik, men ved flere anledninger er Møller billigere enn BilXtra og Mekonomen ;) Pumpa du skal ha har deleummer 893 906 091 E og er brukt på Audi 80 fra slutten av 70-tallet og frem til 1992. Samme pumpe står også på div. Ford og Mercedes, mer HER. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojshow Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Meget bra :), kjøper ny ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojshow Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Mekonomen 3352 Kr. Norsk bildelsenter 749 inkl filter;). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg