vegard19 Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Hei. Når jeg kjører så hører jeg en ulyd bak på rette sletter. Men om jeg svinger til høyre så blir det nesten borte.. Og i det jeg skal svinge til venstre så blir lyden bare enda værre, dette er vel helt sikkert dårlig hjullager? Det jeg lurer på, er det mulig å stramme etter på hjullageret bak på disse bilene her? Mvh. vegard Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Er konlager der ja sålenge du ikke har quattro? Går an å justere stramminga på hjullageret, men når det først har blitt ulyd så er det for sent så det må skiftes. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 29, 2012 Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Er latterlig enkelt å skifte hjullager bak, kan anbefale det når du først har tatt av koppen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Takk for svar folkens! Nei dette er ikke quattro.. Ja tenkte meg det at det ikke vil hjelpe å stramme etter når det først har kommet ulyd baki der. Ja hørte det ikke var store jobben å skifte ut bak.. Så må vel få gjort det da :) Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Du bør vurdere å skifte bremseskiver i samme slengen da Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg