Gå til innhold

Kjøp av brukt R-klasse med 200' km


paal71

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en brukt R-klasse, lang type 320 CDI 4M. Ser på 2008 eller 2009 modeller som har gått mellom 150 000 og 250 000 km.

 

Mitt første spørsmål er om jeg er noe blåøyd ved å tro at en MB ruller og går og mye km er uproblematisk? Ser naturlig nok på biler med høy km for å få en billigere pris.

 

Og så konkret - har kommet over en aktuell bil som har gått 200' km og ved visuell overgang er det angitt at det registreres oljesvetting ved undersiden av girkassen. Er dette faresignal nok til å ikke fortsatt vurdere bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår