Brekki Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 (endret) Hei! Har for tiden hatt lys i motorlampa. Den har kommet og gått litt og ser ofte at den kommer først når jeg har kjørt i 5-15 minutter, andre ganger fra start. Den kan også slukke igjen iløpet av en stund og komme på igjen. Har lest ut koder og har fått følgende: 62 Fuel Tank Vent Valve (FTVV) - High voltage 13 Oxygen sensor - No change in voltage/open circuit Noen som har vært borti det før, eller har noen forslag hvordan jeg burde gå fram? Plassering på sensoren til fueltank vent? Takk for svar! Endret August 15, 2012 av Brekki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Vet ikke hvor tankutluftingsventilen sitter på den for den har jeg aldri skifta Skift lambdasonden din da den ikke sender ut reguleringssignal lenger ser jeg Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg