CHRIS89 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Når jeg er ute og kjører og holder jevn gass (altså at bilen bare holder km sin, ved flat bakke, når bilen ikke har noe motstand, med tanke på oppover bakke eller noe slikt), så sliter jeg med at bilen nøkker, akkurat som at det er bensin kutt eller noe. Så fort jeg trår litt på gassen og bilen akselerer eller at bilen for litt motbakke så jeg må klemme litt på gassen så forsvinner det. Noen ganger når jeg slipper opp gassen så hender det den rykker til også. Forslag? Det er en 91mod Siter 91 - VW Golf II 70 - VW Boble (godkjent og ombygget til american roadster) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Det er en 91 mod ja, men hvilken motor, forsjellige motorer har forskjellige ting som gan gi slike symptomer, men jeg går utifra at det er 1,6/1,8l bensin, da med monojetronic, skjekk alle vaacumslanger i motorrommet, (det er en del, går bla noen fra bak på "forgasseren" og en stor som går til bremsekraftforsterkeren om du ikke har ABS), de er NR1. årsak til problemer med disse motorane:) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg