Chris87 Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Hei Jeg vasket bilen for en uke siden. Da jeg hadde vasket bilen å tøkret den oppdaget jeg en "stripe" med noen rundinger som ser gjennomsiktig/hvite ut. Da jeg vasket bilen en gang til i går så gikk de ikke vekk. Noen som vet hva dette kan være, og hvordan får jeg de bort? [ATTACH]33010[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Olsen Hovtun Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Kansje dårligt svar men eg fikk lignende spor da brun snegel hadde krøpet rundt på bilen, måtte bruke avffeting for og få det vekk. Men ulempa med å bruke avffeting er at du tar bonevoksen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Ingen ulempe for da må jo bilen vokses etter på,noe den bare har godt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Stripa går heilt sikkert bort med polering. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg