Jump to content

Golf 3 96 mod. delebil selges

Rate this topic


Recommended Posts

Heihei :)

 

Har en Golf 3 96 mod. som selges med tungt hjerte som delebil, eventuelt rep.objekt.

 

Reg nr: 54587.

Karosseriet er i god stand, liten/ingen rust, inventaret er også i fin stand. Understellet har endel rust. Selger den som delebil grunnet mye jobb, det elektriske fra dashbordet fram til motoren har dårlig kontakt, ellers er begge framdemperne ødelagte og hjullageret er slitt. Ellers er motoren grei! Pris 5000,-

 

Ta kontakt for mer info :) (48 22 12 74 , marte.nilsen@hotmail.com )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Similar Content

    • By Maggi_ny
      Noen som har en delebil stående? 
      Ønsker å kjøpe diffrensial bakaksel med difflock. Til Toyota Hilux 4x4 pick up 2007 modell 
      Evt tips om ok hoggeri
    • By mleikvol
      Jeg kommer til å skrote kjerra, og lurer på om noen vil ha den som delebil.
      Den står I stavanger/forus uten skilt og girkasse (vel girkassa ligger åpnet i biter etter en utdødd ambisjon om å reparere den for flere år siden).
      Foraksler og div deler og skruer fra motorrom ligger løse i bagasjerommet, men ellers er det aller meste på plass (utenom radioen).
      Den sto lenge stille i garasjen, men har stått utendørs ca et års tid antar jeg. Knirker litt i dørene og antydning til grønske rundt omkring.
      Siste reg nr var RH39889
       
      Dersom du henter hele kjerra får du den for vrakpanten.
      Ta kontakt på tlf 95932004
       
    • By verksmester
      Skal skrote min forester turbo 2001 mod. men dersom noen trenger en slik for deler eller annet er det selvsagt trivelig at den blir brukt til noe nyttig framfor å bli knust.
       
      Bilen har gått ca 200.000 km og er i noenlunde dårlig stand. feil og mangler som jeg kjenner til er...
      bakdemperne er gåen , fjærene forann er knekt , soltaket virker ikke , A/C virker ikke og det virker som det henger litt i bremsen forran . har ikke sjekket over bilen så nøye , for jeg gidder ikke skru mer samt dyre subarudeler . 
       
      bilen er i daglig drift , og PKK godkjent fram til 2017.
       
       
      bilen har nylig fått ny reg reim og radiator.
       
      Har ingen forhåpninger om å få solgt den , men tenkte å høre om det var noen som tregte noe å høgge opp.
    • By kevinkletteng
      Hei, jeg har tenkt en stund og lest litt på forskjellige forum og kommet fram til at jeg vil starte et motorprosjekt som innebærer å bytte blokka på min golf 2 1,8 8v GL til en 2,0L 8v GTI blokk.
       
      De jeg har sett som har gjort dette har brukt AGG blokka 2.0 blokka fra MK3 gti 8v og toppen fra MK2 GTI 8v.
      Men da jeg har bare en GL så lurer jeg da på hva som er forskjellen på toppene til GL og GTI, og om det kan være nok å bare bytte kammen(?)
       
      Jeg vet at det er mye mer å hente på vr6 og 1,8T men jeg er bare ute eter et enkelt prosjekt og mer bunndrag på bilen ikke en maskin på 200+hk.
       
      Takker for svar!  
    • By MondeoSindre
      Hei, har en Golf 3 1,6 96 mod med injection. Problemet her er at når bilen er kald starter den, mister plutselig turtall og dør. For å holde bilen i gang før jeg kjører må jeg holde gassen inne. Den har også en tendens til å dø ut i kryss rett etter start.
      Når bilen er varm går det helt fint, men kan noen ganger gå opp og ned på turtall rett etter en varm start uten å dø ut.
      Temp.sensor i instrumentpanel bruker lang tid før den går midt på, (ca 90?) grader. Luft inne i bil er varm og bra.
      Det er ingen fusking ved pådrag.
       
      Jeg har byttet:
      -Plugger
      -Tennledninger
      -Fordelerlokk
      -Rotor
      -Luftfilter
       
      Vakuumslange fra innsug til bremsekraftforsterker ser bra ut.
       
      Har også målt på luft.temp sensor som går inn i den store alu-blokka over motoren, innsuget. Denne viser ca 9-800 ohm etter kjøring.
      På kjølevanntemp.sensor målte jeg 250 ohm ca. Lufta er jo kaldere enn vann, derfor er det vel selvforklarende at resistansen er høyere på lufttempen.
       
      Siden disse følerene virker ok, begynner jeg å mistenke lambdasonden. Er det noen som har en forklaring på hvordan jeg kan feilsøke på denne eller noe annet som kan være galt på bilen? Eller er det bare å hive den på verksted for å la noen med mer peiling feilsøke her?
      Kan også nevne at når jeg tok ut ledning til lufttemp-måler skjedde det ingenting, mens når jeg dro ut ledning til kjøletemp.måler døde motoren nesten.
       
      Mvh
      Sindre
       
      Red 18.41:
      Prøvde å koble ut lambdasonden med lunken motor. Ingen endring ved kjøring. På denne temperaturen er motoren stabil på tomgang med eller uten lambdasonden. Skal teste igjen når bilen er helt kald og se om det er noen forskjell.
      Mao, ingen endring med lambdasonde koblet ut.
       
      Red:21.21
      Ingen forskjell med lambda utkoblet, dør fortsatt når den er kald. Er det noen som helst flere feilkilder her? 
  • Populære emner nylig

  • Recent Achievements

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy