Gå til innhold

Anlegg i Opel Vectra C

Ranger emnet


TheMadDog

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå begynt et utrolig tåpelig og vanskelig prosjekt..

 

Har gått til innkjøp av en Hertz HX 380 og en Hertz HDP 1 som jeg har satt inn i min Vectra C GTS, altså en Kombi-coupe.

 

Det spiller greitt, men som den grettne, kravstore sutrekoppen jeg er er det selvfølgelig ikke bra nok!

 

I og med at jeg kjører med Signaladapter får jeg ikke noe særlig stor signal inn i forsterkeren, kanskje 0,5 - 1 volt, dette gjør at jeg ikke får noe særlig skubb ut av forsterkeren..

 

Noen som har noen gode forslag for hva jeg evt kunne gjort for og få dette noe bedre?

 

Har vært inne på tanken på Audison BIT TEN , men den koster igjen endel da..

 

Kunne også tenkt meg og fått spotify inn i bilen, men sliter der også med og finne ut hva jeg skal gjøre.. Dersom integrert spilleren i bilen er sammkjørt med kjørekomputer og telefon og navi osv..

 

Er det kanskje noen som vet om det er mulighet for AUX hos Opel's DVD90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parrot?

 

Med den Audison BIT TEN for jeg jo 4volt utganger da, men koster da 3500..og den gjør heller ikke noe med at jeg vil ha aux..

Spiller bytte vil jo gå på bekostning av navi, telefon og kjørekomputeren, så det er heller ikke noe særlig god idé?

 

Bilen er bra! Så kom ikke med den! :p

Ligger forsåvidt til salgs da, verdt å ta en titt! Til og med for dere som tenker; Herregud, opel...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er klart, får ta turen innom Opel og høre på mandag om de kan programmere inn aux, kan de det så er jeg jo godt på vei! :)

Den boksen må jo bare være rett genial! :)

 

Finner jeg da evt noe som kan gi meg sterkere strømsignal inn på ampen, så må jeg vel være godt på vei?

 

På sikt så kan det vel uansett se ut som jeg vil gå for Bit Ten, og to kompsett i bilen på en fir-kanaler, Hertz all the way!

 

Men snakker jo lett 12-14000 til da, så får ta det litt etter litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår