Stian Andre Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Hei. I går sluttet automatiske kjørelys å virke, i tilleg så virker ikke tåkelysene, baklysene eller parklysene i d heletatt. Forstår ikke hva som har gått galt:/ noen som vett hva dette kan være? Har sjekket alle sikringene i sikringsboksen fremme. Edit. Når tenninga er av, å du blinker f.eks til høyre, så når den står der, så tar du den ett ekstra gakk, så går lysene på bilen på. Da funker alt som det skal, men ikke ellers. Har sjekket sikringene under sete og nå, koblett av en å en kobling på alle lampene, men ingenting hjalp. Trøttende. Om det har noe å si, så tok jeg av hengerfeste for lakkering i dag, å da koblet jeg av koblingen til lysene, men satte alt som det skal igjen. Vett ikke om det skjedde før eller itte det:/ Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Lysmodulen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Lysmodulen. Lurte og litt på det, men trodde kanskje ikke det ville virket når jeg tok ned blinklysspaken da. Vett du hvor den ligger på disse bilene?:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Mest sannsynlig lysmodulen, er ett kjent problem med de der. Søk litt på google, mener på det finnes guider til å fikse den selv :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Mest sannsynlig lysmodulen, er ett kjent problem med de der. Søk litt på google, mener på det finnes guider til å fikse den selv :-) Ja okei, får sjekke det da :) har forsåvidt en delebil jeg kan ta delene av å prøve :) Takk Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 10, 2012 Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Ta ta den delen å prøv :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Ta ta den delen å prøv :) jeg skulle prøve, så jeg tenkte det var en av de 3 boksene jeg har helt til venstre oppe med ruta som var en av di, men først og fremst, var den ikke lik fra delebil, og for det andre så er jeg egentli usikker på om det er noen av di. vett såpass att den ene er absen ettersom jeg måtte koble den ut si det ikke virker som det skal. Peiling? Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Andre Skrevet August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2012 Fant utav det, ettersom bilen min er importert, så er det ettermontert automatiske kjørelys, så derfor er det lagt opp nye ledninger fra bak bryteren ned overdekselet over føttene, der var det lagt opp sikring, det var alså denne som var gåen:) Siter Stian Andre` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 12, 2012 Rapporter Share Skrevet August 12, 2012 Det var ikke verre :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg