GolfSport88 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Hei! Har tenkt og kjøpe meg en 1995 Audi A4 1,8 Turbo quattro. Hva sier "Audi-gutta" om denne type bil? Noe kjente problemer/feiler? Bilen har bare rullet 136.000 km, så det er jo relativt lite :) men, er dette en bil å satse på? Takk for svar! - Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Kjente problemer er jo forstillinga og rust i skjermbuer, spesielt forran. Morsom bil, men spørs jo hva du skal bruke den til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Okey, hva er problemet med forstillingen? Slitt innerkant på dekk? Skal brukes til normal kjøring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Sitter et sånt mulit-link system der, og foringene i de armene blir slitt.. Men er ikke rare jobben å bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Okay, takk for tips! :) men ellers er det en grei bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Jaja, jeg synes jo det. Hatt to stk før, da en 1.6 (pre-facelift) og en 1.9TDI (facelift). Men smaken er jo som baken, noen liker ikke de bilene mens andre liker dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Skjønner :) Hva er en gunstig pris å gi for disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Ga 18,000kr for min audi a4 1.8T dog uten quattro. Den er gått 175.000km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Jeg så på en a4 avant 1.8t quattro til 25 tusen.. Men så ble det en Audi A6 1.9TDI istedenfor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfSport88 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Okay :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg