andre78 Skrevet August 6, 2012 Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 hei... noen som vet va det koster å bytte motorfestene på ett verksted? sånn ca hvertfall..... og er de oljefylte? er olje der nemlig... a4 1,9 tdi stv 1997.... når jeg skal løse bilen i 1 gir så humpe den som om jeg prøver å løse den i 4 gir..... og rister i 2,3,4 og 5 gir ved lavt turtall når jeg gir gass.... ide om dette er pga motorfestene????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 fikk pris på møller til 1100........... da har jeg festene selv....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet August 8, 2012 Rapporter Share Skrevet August 8, 2012 Disse festene kan du bytte selv og, er meget enkelt. Uansett hvem som gjør jobben, be dem sjekke det framre motorfestet også. Hos møller går ikke dette som et motorfeste, men noe "støtte greier". Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre78 Skrevet August 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2012 bytta begge motorfestene.. rista mindre da. begge var jo revet av i bunn (skruen var helt løs) hjalp litt på ristinga å bytte de. men rister fortsatt litt. så er noe mer gale.... men va.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg