Gå til innhold

haavard91 a4 1.8t prosjekt

Ranger emnet


haavard91

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH]33960[/ATTACH]

 

her er da min gamle a4, og der er det 20" :P synes ikke det var så verst jeg :P

 

[ATTACH]33961[/ATTACH]

detta var før jeg knuste trynet på denna grønne, 8x20" felg 225/35/20 dekk

 

ting er litt smak og behag. liker at ting er "min" egen smak enn andres, men spørs om du vil at ting skal ligge bra på veien og se bra ut, det finnes så mange muligheter:-)

 

har retta opp a4n min og bytta en del ting, men å dele erfaringer er den beste måten man kan få:-)

post-36827-13804854541895_thumb.jpg

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH]33961[/ATTACH]

detta var før jeg knuste trynet på denna grønne, 8x20" felg 225/35/20 dekk

 

ting er litt smak og behag. liker at ting er "min" egen smak enn andres, men spørs om du vil at ting skal ligge bra på veien og se bra ut, det finnes så mange muligheter:-)

 

har retta opp a4n min og bytta en del ting, men å dele erfaringer er den beste måten man kan få:-)

 

ja er enig der, synes felgene du hadde var jævli nice:P

men som olmarthi sier, at man får bilen lavere nor man går ned i størrelse på felgene, det er sant:P jo lavere bilen blir jo større ser jo felgene ut også:P men jeg tenkte å få den så lav som mulig med 20" felger, som jeg synes er drit fett:P har en liten plan å valse kjermene, ikke den ytterste kanten, men der breddingen starter. om dere shønner? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri valsa buer, men hvis man klarer det kan ting bli heftig, et bredde kit koster liksom oppimot 30000. vet astina.dk har bredde sett til div typer. husk at det finnes fartsdumper i norge som kan være litt større enn andre. jeg kjøpte 20" for å heve bilen pga at jeg subba nedi hele tiden og måtte kjøre lange omveier:-p hehe

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri valsa buer, men hvis man klarer det kan ting bli heftig, et bredde kit koster liksom oppimot 30000. vet astina.dk har bredde sett til div typer. husk at det finnes fartsdumper i norge som kan være litt større enn andre. jeg kjøpte 20" for å heve bilen pga at jeg subba nedi hele tiden og måtte kjøre lange omveier:-p hehe

hehe, har aldri prøvd det jeg heller:P

men tenkte jeg skulle prøve det:P blir lav ja, men du har jo ganske lave fangere på bilen, det har jo ikke jeg:P så har jo litt mere å gå på:P

fant ferdig bredding til rs4 sedan, men kostet 60 000,- å det blir formye å påkoste en framhjulsterkker synes jeg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rs styling er noe alle har:-p jeg dro den litt lengre, men ting er litt smak og behag.

[ATTACH]33972[/ATTACH]

 

etter oppbygging og slik den ser ut pr dags dato:-)

post-36827-13804854542212_thumb.jpg

Golf 2 1,6l 88 mod - solgt!

Audi A4 B5 1,8T quattro 98 mod - bane/showbil 260hk

Golf 3 Gti 2l 16V - konebil, prosjekt under bygging

Audi A4 B7 - nye familiebilen, ride low and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant som du sier, er mange som har s4 åg rs ja, derfor kjører jeg en lett blanding:P

er ikke mange som har den s4 bakfangeren som jeg har da:)

jeg liker at det ser mest mulig "orginalt" ut jeg da:P at bilen blir mest mulig lav med senk og ikke fangere:P men det er bra at noen styler bilen med noe som ikke alle andre har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår