julanorge Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Hei. jeg har nettopp fått feil på min elektronisk parkeringsbrems :helpme: Hver gang jeg starter bilen så lyser parkeringslampa og feilmelding i dash. jeg tørr ikke å sette på parkeringsbremsen lengre i den grad jeg kan bli stående på stedet hvil. (igjen) jeg har fått lest ut feilkoder og fått slettet/utbedret det som gikk unntatt feilkoden på den elektroniske parkeringsbremsen. den feilkoden som står er: matespenning høyre parkeringsmotor feilminne/kode 2433 har noen med passat 2006 tdi automat vært borti noe lignende før eller er i samme båt nå? alle tips og triks mottas med stor takk :blunk: passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4motionopp Skrevet November 14, 2012 Rapporter Share Skrevet November 14, 2012 Hei. Har 2006 selv, og hadde samme problemet. Det var kortslutning i bryteren. Var innom møller trondheim og fikk montert ny. passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2012 Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/298787-2006-1-9-tdi-problem-med-handbrekket-elektronisk-utgave.html passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg