Gå til innhold

Hvor langt har din Mondeo gått?


Anderwin

Anbefalte innlegg

Ja hvor langt har din Mondeo gått og hvor lenge har du hatt den?

 

Kjøpte min når den nesten hadde gått 300000 KM har nå alt kjørt 350000 tusen :o. Det er et og et halvt åt siden.

 

Har du hatt noen store feil på din mondeo da mener jeg bytte av motor osv?

 

Blir bli spennende å se hvor langt disse mondeoene går ^^.

 

Edit: Min er en Mondeo MK 3 2004 modell TDCI.

Endret av Anderwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang en mondeo 4x4 som hadde gått 297 000km når jeg kjøpte den, men det var som delebil ;) Var ihjelrusta og :/

 

Delebilen var ment til min andre 4x4 mondeo da fordelingsgirkassa sa takk for seg takket være en stor stein i veien.... Den ble satt på bukker til jeg fikk tak i delebilen. Nå har jeg flyttet over fordelingskassa å den går som ei klokke igjen :D Passerte 290 000km her om dagen.. ;)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
Hadde en gang en mondeo 4x4 som hadde gått 297 000km når jeg kjøpte den, men det var som delebil ;) Var ihjelrusta og :/

 

Delebilen var ment til min andre 4x4 mondeo da fordelingsgirkassa sa takk for seg takket være en stor stein i veien.... Den ble satt på bukker til jeg fikk tak i delebilen. Nå har jeg flyttet over fordelingskassa å den går som ei klokke igjen :D Passerte 290 000km her om dagen.. ;)

 

Oppdaterer denne litt! Bilen går og går! :D Passerte 315 000 km her om dagen, ikke en ulyd i motor eller oljeforbruk. 4x4 funker akkuratt slik den skal! :D

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 10 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår