MRoZONE Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 noen som kan hjelpe meg med kode for og åpne radio cd spilleren i bilen min? spiller serial nr. m010929 eller evt hvor jeg kan finne dette??? Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Du må nok på ford for og få den om den ikke står i heftet ditt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 har snakket med dem, men bilen er for gammel Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hørtes da merkelig ut. Har du sjekket der bilen ble kjøpt ny? Ville uansett ha spurt en annen ford-forhandler, da jeg har hørt at kundeservicen er svært varierende fra et sted til et annet. Sjekk f.eks med Bay Auto i Kristiansand, hyggelige folk der. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg