kjotpuck Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Har hatt et realt oppgjør med en lokal Dekk og felg butikk etter at de har rotet og lovet og rotet enda mere. Endte til slutt opp med TD monza 17 dekk og felg til en pris av 7990,-kr. Mener og si at jeg har gjort et kupp. Men han skyldte meg det for så mye han har rotet og prøvd og kødde det til blei vi etterhvert så forbanna at vi dro en hvit løgn og sa han ville komme til og miste xxxx (stor bedrift) som har dekkavtale med dem sin avtale. http://www.martins.no/falgar/bilder/350x350/td_monza.jpg bilde av felgene. *føler meg heldig i dag* Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 er detta en av lokal handlerane på stathelle eller?? hehe har hørt masse rart om de før..hehe :) grattis med nye felger forresten :D slit dem med måte!! ps: velkommen til forumet lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Halla Kjotpuck! Roy her... Fine felger og tror ikke du har blitt lurt, selvom jeg ikke har veldig greie på slike priser. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg