Hoffmann Skrevet Oktober 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Var det ment til trådstarter eller meg? :) det var ment til begge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Oktober 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Har samme problemet med min vento 1,6.. Ble så dritt lei tilslutt att jeg skifta motor, og den vet jeg funker ettersom en kompis hadde brukt den i sin golf meen ting ble ikke noe bedre! Men jeg målte bensintrykket og den viste att bilen kun fikk 1,2 bar mens den egentlig skal ha 3. Så da skal jeg skifte bensinpumpe(Kanskje du også kan gjøre det?!) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300benz Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Når du sei det so lagde faktisk bensinpumpa en summelyd for en stund tilbake, så har ikkje tenkt så mykje på det. Får ta meg en dag og måle bensintrykket og håpe på det er den som er syndaren! :) Siter Merdedes-Benz E200 / solgt Mercedes-Benz E230 /solgt Peugeot 406 2.0 HDI / skulebil Vw Golf 3 / In action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300benz Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2013 Hei. No fungerer bilen som den skal. Jeg har byttet batteri på bilen og bilen har stått avkoblet batteri i 1 døgn, og at det er kaldt ute. Kan det ha noe innvirkning? Mener at det skal "reboote" hjerna på bilen når jeg kobler av batteriet en stund.. merkelig, men no funka det knall! :win Siter Merdedes-Benz E200 / solgt Mercedes-Benz E230 /solgt Peugeot 406 2.0 HDI / skulebil Vw Golf 3 / In action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg