Volvo95 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 har tenkt å bygge om fra V6 til rekke 4'er men hvordan blir det fra v6 til rekke 4'e? med tanke på det tekniske osv? er litt grønn på elektronikk sjø :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Whaaat?? Hvorfor? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Mest sannsynlig pga PRV(Renault)-sekseren ikke er nverdens mest ettertraktede motor, ikke så mye trim, mens firerne til volvo kan jo "alle" trimme i blinde... Vil jo tro at du må skifte Girkasse, motor, mellomaksel, alt av motorledningsnett og motorstyring, turteller vil ikke stemme, bakakselutveksling vil mest sannsynlig bli feil. Hvis ikke det er ett stort ønske å få en firer i akkrat denne bilen ville jeg vurdert å finne en annen som allerede har det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Mest sannsynlig pga PRV(Renault)-sekseren ikke er nverdens mest ettertraktede motor, ikke så mye trim, mens firerne til volvo kan jo "alle" trimme i blinde... Vil jo tro at du må skifte Girkasse, motor, mellomaksel, alt av motorledningsnett og motorstyring, turteller vil ikke stemme, bakakselutveksling vil mest sannsynlig bli feil. Hvis ikke det er ett stort ønske å få en firer i akkrat denne bilen ville jeg vurdert å finne en annen som allerede har det. Det er så mye som må gjøres ja... tenkte å bytte pga at renualt ikke kan å bygge motorer... og holdbarheten på motoren er noe dritt og ikke minst forbruket.. men det høres dyrere enn jeg trodde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Baare å kjøpe seg en delebil. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 der sa du det :) så trenger jeg ikke å bry meg om rust heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Da bruker du jo bare det beste skallet :P Finn deg helst en turbo delebil, og godkjenn 760'en :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Men er det samme om jeg kjøper meg 740 eller 940 da? vet om en 740 stv med samme automatkasse som står i 760. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 Nå er ikke jeg så dreven i Volvo akkurat, men mener 940 skal være ganske link som 740. Finn deg en med manuell da vel? Om du atpåtil skal ha firer så blir det meget slapt. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo95 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2012 står jo firer i 740 med automat, men er ikke en fartsmaskin nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740stian Skrevet August 15, 2012 Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 kjøp en 940gl eller 740gl (med lh 2.4 styring) å få tak i fk maskin, da må du kun skifte hjerne å småting samt godkjenne.. vil tru at den 760n din blir solgt lett.. Siter volvo 740 b230f med fk oppsett og 3" eksos + viking ecotrim chipmercedes 300e-24v volvo 240 gle 83 delebil(vraket) opel omega b 95 mod mccormick d324 traktor derbi senda xrace 2005 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg