KIRK Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Er det noen deler som det er verdt å pelle av før jeg hiver bilen? Det er tydeligvis 0 interesse for den hel, men er det noe marked for deler? Gidder ikke ha den stående lenger, har så mye søppel stående at noe må vekk. :) Bilder og info om bilen her: http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?AdItemId=1478124&SimilarAdItemId=1478124&_cmd=results&cb=786.761761795359#AdItemId1478124 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Slik deler som, viskermotor og varmeapparatvifte er veldig dyrt på nissan så det kan du nok få solgt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Alt er dyrt på Nissan. Tror ikke jeg hadde gidda å plukke noe særlig av den, få det vekk, til denne er det bare ting som blir liggende. Har du tipsa dem på NCCN? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2012 Har ikke avertert den noen andre steder enn autodb. Sikkert ikke dumt å linke til den på NCCN nei :) Ellers er det ikke noe farlig, har gravemaskin, så overflødige deler blir jeg kvitt ;) Jeg bare lurer på om det er noe spesielt folk pleier å være ute etter på disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg