Omegadriver95 Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 (endret) Hei :) Jeg har en Golf 1,8 gl 94 model, og den har noe rust hull under bilen der dreneringspluggene er. er ganske mye, så jeg lurte på hvor jeg kan kjøpe plater som jeg kan kappe og sveise på bilen? jeg tenker på sånn plater som er laget for bilen min. Det er for mye rust til at jeg ikke kan få den godkjent kjønner dere... men det er ikke i selve bæringen på bilen, så det er jo ikke direkte farlig rust, men hadde hvært fint og fått fiksa det så jeg ikke får plager senere så derfor lurte jeg på om noen viste hvor jeg får bestilit sånne plater, og evt noe annet jeg bør tenke på når jeg skal starte og reparer bilen?? takker for svar:) Endret Juli 16, 2012 av golf 3 94 skrevet feil model i tittel:) Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Trenger hjelp.... :/ Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Sjekk med Mkonomen. De pleier å ha utbyttes-paneler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Er det rundt hullene i gulvet, så bare bruk vanlig 0.6-1 mm plater og sveis inn, hullene er kun til for å komme lettere til under produksjon. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegadriver95 Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 skal ta ut alt interøret, seter osv, og matta så jeg kan se over ifra. så får se hvor jævli det er. men harhørt at veng.no har plater men finner ikke? Siter - Opel Omega 2,5td. - bruksbil. trenger forslag til pene felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Juli 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2012 Sjekk her! Du greier deg lenge med enten 0,75 eller 0,9mm plate.. og prisen på 411kr for en 1x1m med 0,9mm er ikke påklaglig :) Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg