Ingve Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Jeg skal kjøpe meg en Audi 100 Quattro Turbo om et år når jeg blir 18, men jeg har funnet en ganske perfekt en : http://mobile24.no/autos/details/160071296/10/AUDI-100-quattro-Turbo-limousine+Alu+S.dach+ og jeg lurte på om dette er en sjelden bil, om dette er noe jeg kan finne igjen om 1 år Det som jeg vil bilen min skal ha når jeg skal kjøpe den : Audi 100 Quattro Turbo 165 HK Sedan ikke gamlere enn 1987 i fin stand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Er vel ikke akkurat mange av de, enda færre som ser bra ut. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingve Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 men tror du at jeg kan finne en av de der igjen om litt over 1 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Ja det vil du nok, men de med turbo er det relativt få av. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg