Gå til innhold

Noen som har handlet med Realcar.se

Ranger emnet


VWGolfIIHFS

Anbefalte innlegg

Hei igjen..

Fant meg noen tøffe og forholsvis billige stoler inne hos realcar.se,og lurte i den forbindelse om noen her inne har handlet med dem,og hvordan det fungerer med toll og slikt? Kan jo kjøre ned til dem å få sette de inn,for så å kjøre tilbake til Norge å late som ingentin.. Fungerer da det! Btw,understellet til disse stolene var dyre,i forhold til hva jeg har sett her hjemme.. 588 pr stk??

 

st-sprint.jpg

(Synes disse stolene var tøffe jeg,prisen var ikke å forakte heller!)

(1888,- pr stk.. !)

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Hei igjen..

Fant meg noen tøffe og forholsvis billige stoler inne hos realcar.se,og lurte i den forbindelse om noen her inne har handlet med dem,og hvordan det fungerer med toll og slikt? Kan jo kjøre ned til dem å få sette de inn,for så å kjøre tilbake til Norge å late som ingentin.. Fungerer da det! Btw,understellet til disse stolene var dyre,i forhold til hva jeg har sett her hjemme.. 588 pr stk??

 

 

(Synes disse stolene var tøffe jeg,prisen var ikke å forakte heller!)

(1888,- pr stk.. !)

 

Litt offtopic.. Noen som vet om disse stolene passer Corrado understell? sånn at man kan justere i Høyde og i lengde?

 

vurderer å skaffe meg en sånn stol, siden det ene corrado setet mitt har litt slitasje på siden....

 

ææ håpe på svar:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daggis

Det er vel sparco sprint? De har veiledende pris på 1835 her i Norge, så der vel ingen vits i å kjøre over grensa for det..

--------------------------

 

Hvem har disse i Norge da?? Har lett litt rundt,men finner dem ikke! Gi meg url så er handel i boks tipper jeg..

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

 

Litt offtopic.. Noen som vet om disse stolene passer Corrado understell? sånn at man kan justere i Høyde og i lengde?

 

vurderer å skaffe meg en sånn stol, siden det ene corrado setet mitt har litt slitasje på siden....

 

ææ håpe på svar:)

----------------

 

Hvis du modder litt så passer de nok sikkert,får jo kjøpt understell til Corrado,så du kan jo blande disse to understellene litt så får du de vel til å passe.. Er vel en her innpå forumet som har laget understell til recaro stoler ved å modde på org understell,så hvis han kunne svart deg så hadde du sikkert fått litt nyttig info :) :D

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestillt en hel haug i fra Realcar i sist uke, har ikke blitt trekt penger enda, og vet ikke hva tollen blir, men kan jo komme med en tilbake mld når jeg har motatt varene..

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i stockholm i butikken demmes å handlet der, men ikke bestilt noe. Men ut ifra inntrykket jeg fikk var utrolig bra. Kjempegreie folk som var veldig hjelpsomme.

Tenkte på om det var der dem fikk alle bestillinger, så at sendte dem den videre til der dem har lagerplass, men er ikke sikker på om det er som dem gjør det, noen som vet ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Jeg har vært i stockholm i butikken demmes å handlet der, men ikke bestilt noe. Men ut ifra inntrykket jeg fikk var utrolig bra. Kjempegreie folk som var veldig hjelpsomme.

Tenkte på om det var der dem fikk alle bestillinger, så at sendte dem den videre til der dem har lagerplass, men er ikke sikker på om det er som dem gjør det, noen som vet ?

 

Vet ikke hvordan dem håndtere diverse ting, men at dem er litt treig å å besvare e-mail spørsmål kan jeg bekrefte, svaret kommer, men lar vente på seg et par dager som oftest....

men vi får se om jeg får varene mine uten problem.....

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

 

Vet ikke hvordan dem håndtere diverse ting, men at dem er litt treig å å besvare e-mail spørsmål kan jeg bekrefte, svaret kommer, men lar vente på seg et par dager som oftest....

 

mvh

Kanskje ikke den eneste nett butikken som er det heller ?

Hvor mye sånn ca koster et å få ting over fra sverige da ?

tenker på toll, porto osv osv...

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sutarts

Kanskje ikke den eneste nett butikken som er det heller ?

Hvor mye sånn ca koster et å få ting over fra sverige da ?

tenker på toll, porto osv osv...

 

jo kanskje det, men disse har vært litt ekstra treige syns jeg..

Porto kom på 250,- totalt, og toll og andre avgifter vet jeg ike, men det blir jo trekt av den svneske momsen på 25%, for så å bli lakt til den norske på 24%, men om det kommer så mye anne av avgifter vet jeg ikke, men uansett så ble det biligere for meg å bestille en del der....

Gå sammen et par og del på utgiftene..

 

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom disse stolene er å få kjøpt i Norge hos diverse forhandlere,så gidder jeg ikke styret med å få sendt disse over grensa fra Sverige.. Var jo faktisk billigere her i Norge også!! Må være den eneste tingen so mer billigere her enn i Sverige..

Snakka me fadern i går angående dette,og han sa at når han og kompisene handla deler til sine Amazoner før i tida,så fikk de det sendt til et postkontor som er 1mil over grensa,så kjørte de å henta det der.. Dette funker vel ikke lenger,eller er det noen som har erfaring med dette også kanskje?

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår