thomastoen Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Har et problem med lyset i displayet under temp/drivstoff målerene i dashbordet.Det er helt vekke.og trip telleren er nesten vekk..hva må gjøres her ? (har nettop overtatt bilen.så vet ikke hvor lenge det har vert vekke) Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Dårlig kontakt eller dårlige pærer. Instrumentpanelet må du ta ut uansett for å se på det. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomastoen Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 takk for.svar.då skal det sjekkes.hvordan tar jeg dette ut.uten å ødelegge noe? har ikke plukket på instrumentpanelet før. Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Det vet jeg dessverre ikke da jeg skrur veldig lite mercedes. Pleier ofte ikke å være så komplisert, må ofte fjerne deklene rundt rattet og den svarte ramma som sitter rundt, men det varierer jo stort hvordan dette et bygget opp. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Instrumentet er bare presset inn i Dashbordet. På verkstedet har di et spesialverktøy som dyttes inn mellom det bløte og rammen på instrumentet. Kroken på verktøyet tar tak i baksiden og instumentet trekkes ut. Det beste er om du kan snakke med en som jobber på MB så kan han gi deg bedre tips en meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomastoen Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 okai..har en bekjent på Bertel O Steen ..kan ta og høre der.. Siter -w202 C200 Elegance 96 -s124 300tTD 94 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg