anetted Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Skal kjøpe v70...men litt usikker på om jeg vil ha gammel karoseriet eller det nye. Er det noe forskjell på pris på delene til en 2000mod(gammel kaross) og en 2002mod ?? og hva skal man velge: automat/manuell? diesel/bensin?? kom med tips til meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Kva slags deler tenkte du på? Er vel uansett ikkje rare forskjellen. Eg liker manuell og er skeptisk til automat på eldre biler. (er ikkje akkurat billigt om den ryker) Kva slags køyremønster har du? Med masse småkøyring er nok bensin å foretrekke. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anetted Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 tenkte vanlige slitedeler:) jeg kjører mest korte turer... har funnet en v70 2001mod, 2,4L, bensin manuell. motor gått:108000 og bilen er gått 201476. motor skiftet for ett år siden. 170hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Blir slitedeler skiftet på verksted, er det nok timeprisen som er høgast. Skifter ein dette sjøl, er det litt forskjellige plasser å kjøpe dette. Blir uansett ikkje store forskjeller på deleprisene ifra gammel og litt nyare modell. Er greit å ta ein grundig sjekk av bilen. Kvifor er motor bytta? Når var registerreima skifta? Fulgt alle servicer? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg