MariaP Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 (endret) Jeg kjøpte meg ein passat for ikke lengesiden, og nå røk toppakningen. Deler er bestilt og annkommet, men når jeg åpnet opp, så jeg at boltene har en form som jeg ikke har verktøy til! Trodde det var torx, men det er det jo ikke? Kan noen hjelpe meg med dette? Det er ikke torx 50 eller 55, virker som det er noe midt i mellom. Er det spesial vertkøy? Evnt hvor får jeg tak i det? :) Fant noe som heter ribe, er det slik jeg må ha? Sånn ser bolten ut: [ATTACH]31673[/ATTACH] Endret Juni 23, 2012 av MariaP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 VAG T10070 (1/2" Polydrive) :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaP Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Takk :) Vet du hvor jeg får tak i det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Nærmeste maskinvareforretning eller Møller :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaP Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Tusen takk :D! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2012 Møller kaller det ofte VAG 3452 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg