kimandre92 Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Heisann, har just kjøpt meg kompsett til min Nissan 200SX S13. Disse er av merke Alpine Type R. Har kjøpt 1 sett med 6,5'' og 1'' diskant med delefilter og 1 sett med 5,25'' med 1'' diskant og delefilter. Lurte på om elementene passer rett i bilen, eller hva jeg evt må gjøre for og få de i? Og hvor ville dere plassert 1'' diskantene?? :) Er det noen som har noe erfaring med hvordan lydkvaliteten er på disse?? MVH Kim Andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Helt ok sett det der, men jeg husker ikke om det er 5,25" eller 6,5" foran i dan bilen, men det finner du fort ut nor du fjerner dørtrekket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 Helt ok sett det der, men jeg husker ikke om det er 5,25" eller 6,5" foran i dan bilen, men det finner du fort ut nor du fjerner dørtrekket ;) Okei, får nesten bare se da :) Ja har 2 Alpine Type R 12'' subber, så går sikkert fint sammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg