Gå til innhold

Alarm92, investert i ny bil; A4 1.8tqs

Ranger emnet


alarm92

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lenge siden sist jeg var her inne, men er tilbake, å har kjøpt ny bil =)

 

Dere husker kanskje min gammle? Audi A4 1.8t 96'

 

Nå har jeg kjøpt en Audi A4 1.8tqs. Vant den på auksjon for ærlige 25 000 uten noen store feil. Hadde vært eier av bilen i 10 minutt, så fikk jeg bot på 6000 :coplight Kjørte før fort, og før nært en bil forran! :asshole:

 

Iallefall, kjørte bilen hjem, Bodø-Tromsø, kjørte den på eu-kontroll, å måtte bytte et par bremseklosser. Er veldig fornøyd med bilen, men trur ikke den helt går som den skal. Det er ingen feilkoder i motor, og den går rent å fint.

Mangler bare det ekstra ompfe man skulle tru en bil med 180hk har over en med 150 :) Før å være ærlig, så syns æ gammelbilen gikk bedre, men den hadde k04 turbo, 3" eksos og en feit manifoil, ingen chip! Så kom med input hvis dere har =) Ladetrykk er 0,6-7 bar på en god dag. Har tenkt å kanskje prøve å bytte Lambda og MAF =)

 

 

[ATTACH]31517[/ATTACH][ATTACH]31518[/ATTACH]

 

Hadde av turboen før å se etter slakk, sprekker og dårlig wastegate. Alt var 100% iorden

På gammel bilen var wastegate huset sprukket, æ reiv derfor ut k04 å en feit manifoil å satt på ;)

[ATTACH]31537[/ATTACH]

Endret av alarm92

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjorde mæ et kjempekupp på Stadssalg ;) Veldig god kundeservice også =) Dem ornet brukte vinter dekk, balanserte å satt det på bilen før jeg hentet den før 500 spenn ;)

 

Ja, den er orginal, men er litt slapp til å være orginal også =)

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg så en TSQ der ja, har selv vært innom og lett etter bil der, men har en oppfatning av at de fleste bilene har hatt en dårlig eier..

Parkeringsbulker, riper, noen nøkkler som mangler og endel feil generelt på bilen...

 

Denne bilen kan du faktisk tjene penger på :)

Hva slangs planer har du for bilen?

Audi A4 1,8 - 98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er mye rask og drit de selger på stadssalg, og skal det være bra, så må man litt opp i pris! men har gjort meg en kjempedeal med denne. Har bytta et hjullager, bremseklosser og bytta register reim, gjør alt selv, så det koster ikke all verdens =D Det er ikke en bil som er ihjelskrudd heller. Alle skruer å deler var satt på plass dær det skal være, og alt er helt orginalt!

 

Denne har en liten bungel i pansret, og en ripe i fangern framme, kommer æ over noe med samme farge, så bytter jeg det ;) Har også kjøpt faceliftlykter for 300 spenn av en knallis, så skal hive på dem, må bare hive mæ rundt å få bestillt overgangsledninger!

Ellers gidder jeg ikke noe store skrugreier, vil bare ha en bil som fungerer bra og går litt godt. Kanskje chip, men e så grusomt dyrt i Tromsø =(

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vil bare nevne at jeg selger en hel Audi A4 B5

 

Så her kan dere få billige brukte deler!!

 

Står en AEB motor i den

Skal ta ut motoren, som har rådebank.

Har kjøpt Eagle råda og nye rådelager, skal bygge opp motoren til å tåle 450 hk... Får se hva økonomien strekker seg til etterhvert =)

SELGES: Alt av A4 B5 deler

 

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår