Omega25 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Hei. Her om dagen begynte ABS lampa og lyse. Regner med det er en av følerne som er røket. Hvordan finne ut hvilken som er røket? Må jeg ta en feildiagnose på verksted? Er vel enkel og bytte? Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 få lest av feilkoder med vag-com Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elling Torshaug Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 ett verksted kan sjekke hvor feilen er. skal være gratis. enkelt og bytte selv ja, bare finn en guide på nett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hei. Da skal jeg dra innom et verksted i morra og få lest av feilkoder. Noen som forresten vet hvor kjølevæske som går på 1.6 literen? Sto ingenting i instruksjonsboka. Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 ett verksted kan sjekke hvor feilen er. skal være gratis. enkelt og bytte selv ja, bare finn en guide på nett :) Skal være gratis? Er jo en tjeneste, så de kan ta betalt for det. Faren min måtte ut med 400kr for en diagnose test på Audien sin. Og trenger ikke en guide for å bytte. Sensoren sitter fast i en skrue, og kontakt på selve sensoren. Skru den ut, koble fra. Koble i den nye sensoren og sett den tilbake og skru den fast. Gjorde nettopp det samme på golfen min, akuratt samme feil. Bestilte opp sensorer på nettet. Veldig billig og raskt levert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Skal bestille på norsk bildelsenter. Der er de svært rimelig på deler iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg