Gusern Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 når jeg tenker meg om så går den sjappa veldig bra :) han har drevet i mange år med samme mentalitet og går bedre for hvert år. mange faste kunder, men hva vet vel jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hvor lang tid bruker han på og ta av og montere og avbalansere? Da ser du at 200 kr er meget dårlig butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Hold dere til saken. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pizzaboi Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 betalte mellom 600-700kr for å legge om å avbalansere 4 dekk hos Vianor. Hadde ikke handlet dekkene der. Hørte også hvor mye de skulle ha på Tevo Dekk, da fikk jeg beskjed om at det kostet 1500kr når jeg ikke hadde handlet dekk hos dem. Usakelig dyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herr Dubb Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Store prisforskjeller på dette området, men inntrykket er at de fleste tar rundt 6-800 kroner for å montere, avbalansere og sette hjulene på bilen. Pga konkurranse er det generelt billigere i de større byene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg