Yaken Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hei. Antar at det er mange kloke hoder her inne :) så da tenkte jeg å spørre mengden om det er noen som vet hvor man kan få montert nakkestøtter med skjerm/DVD i Bergensområdet? Jeg har nakkestøttene selv. Har rotet litt rundt på nett og det meste jeg får opp er Bilradiospesialisten, men etter å ha hørt mye negativt ønsker jeg ikke å benytte dem. Tips mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Får jo kjøpt nakkestøtter ferdige med integrert skjerm, men tolker deg dithen at du helst vil bruke de du har? http://www.bilforumet.no/elektronikk/bilstereo/243867-dvd-i-bil-hva-og-hvor-kjope.html http://www.bilradiospes.no/m/shop/?katid=49 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Ja, jeg har nakkestøtter med integrert skjem/DVD. Men ønsker å benytte meg av folk som kan dette til montering. Når kabler skal skjules i seteryggen og dette skal kobles til strøm står jeg på bar bakke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hadde brukt bilradiospesialisten jeg,har kun god erfaring der å kjenner Erik som jobber der(i Bergen) men du velger selv,lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Vet du om dem monterer dersom jeg har varene selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Vet du om dem monterer dersom jeg har varene selv?? Det gjør dem sikkert, hvis du er villig til å betale et par tusen for en times jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splpower Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Litt usikker men det er bare og ringe og høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yaken Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Det gjør dem sikkert, hvis du er villig til å betale et par tusen for en times jobb ;) Hva er alternativet når man ikke har peiling?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg