bilamatøren Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hei! :) Har en Polo, 99-modell 1,4. På bilen er det sentrallås, eller vet ikke engang om det er det. Fordi det fungerer sånn at jeg må låse opp en av de to dørene foran får så å låse opp innvendig på dørene bak, og dette er så tungvint!! Det samme gjelder når jeg skal låse den igjen, så må jeg låse innenifra også lukke dørene. Noen som vet hvordan man kan fikse dette og eventuell pris? Er det mye styr? Ville bare hatt det sånn at dersom jeg låser opp en dør, blir alle låst opp og motsatt. :) Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Det er vel vakuumstyrt sentrallås på din, dersom du har sentrallås. Sjekk om du har en slik pumpe, ligger bak på høyre side i bagasjerommet. Pumpen ser ut som på bildet under men er innpakket i skumgummi. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilamatøren Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hmm, prøvde å se etter det.. Men fant egentlig ikke noe som lignet..? Men når det er sagt, er ikke jeg akkurat noe bilekspert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Som sagt, sitter inni skumplast. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg