satic Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Kjøpte et coiloversett brukt. Fikk ikke med TUV papirene, så disse måtte jeg skaffe selv. Settet er av typen KW var 1. Var inne på kontroll idag der jeg ikke fikk dette godkjent. Senkesett mangler merking (Målt Fram: 12,4mm 9,0v, 5mm 6V dia, 81mm, demper 8001008) (Målt Bak: 12,3mm 7,5V dia, 115mm, demper 1001201). Noen som har peiling på hva dette betyr? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 (endret) Stemmer numrene på fjærene overens med de som står i papirene? Utifra det de skriver, skriver de som om fjærene ikke har merking/merking er slitt bort e.l? Endret Juni 7, 2012 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 (endret) Virker som om du har feil TÜV papirer/merking av fjærer mangler Hvor skaffet du papirene fra? Endret Juni 7, 2012 av cigaro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satic Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 fjærene har ikke merking, men demper har. hadde feil tuv papirer, er på vei til å skaffe de rette. Iallefall for demperene, men er mere usikker på fjærene som det ikke er merking på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Fjærene må ha merking som stemmer overens med det som står i papirene. Det er fjærene som gjelder når senk skal godkjennes. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satic Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2012 Fant ut at KW ikke har røde fjærer slik mine er. De har visst gule tror jeg. Noen som vet hvordan jeg går fram for å finne ut hvilke fjærer jeg har montert? :S Er ganske hjelpesløs her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hvis de ikke har noen form for merking så får du uansett ikke godkjent dem. Men du kan jo legge ut bilde. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satic Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hvis det ikke er merking overhodet på fjærene, så kan ikke jeg skjønne annet enn at du har blitt lurt av selger. Jeg kan ikke finne noe sted kw var.1 med røde fjærer heller. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Ser nok ut som om du har blitt lurt ja, pcln :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satic Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvis det ikke er merking overhodet på fjærene, så kan ikke jeg skjønne annet enn at du har blitt lurt av selger. Jeg kan ikke finne noe sted kw var.1 med røde fjærer heller. Fant ut at det er rette fjærer, men finner ikke nr da. Siden de var meget rusta så har gamle eier lakkerte fjærene røde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fant ut at det er rette fjærer, men finner ikke nr da.Siden de var meget rusta så har gamle eier lakkerte fjærene røde Ok. Men du sliter uansett med å få det godkjent om du ikke klarer å få frem merkingen på et vis. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigaro Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ble du stoppet i teknisk, eller skal du bare ha det godkjent i vognkort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg