Gå til innhold

1,9 TDI 2003: CD Magasin og Nøkkelproblemer, Fjernstyring

Ranger emnet


Lamatryne

Anbefalte innlegg

Jeg er nå den lykkelige eier av en "ny" Passat 1.9 TDI.

For en fantastisk behagelig bil å kjøre!

Men jeg har noen små spørsmål jeg inderlig håper noen kan svare på.

Er det mye stress å få inn en CDskifter i bilen? Det står en "VW Beta" spiller i den nå. Se Bildet.

Er det evnt lagt opp til dette? Hvor lønner det seg å plassere denne?

th_bil002.jpg

 

Så er det fjernstyringen til bilen. Jeg synes jeg måtte stå oppi ruta for å åpne bilen på fjernstyring, og tenkte dette kunne være svakt batteri i nøkkelen, så jeg skiftet dette. Nytt batteri og ingen bedring. Hva kan dette være?

 

Takker på forhånt for all hjelp.

 

Johnny

Endret av Lamatryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med passat !

Er ikke cd litt 80 tallet ? Nå kan du jo få alle dine sanger på mp3 , og spesielt når du har plass til dobbel din spiller i bilen din så kan du se på filmer også :) Kjøp deg en dobbel din 2-din cd spiller med usb( de fleste har det) F.eks fra kenwood, pioneer så får du også bedre lyd på kjøpet. De orginale høyttalerene som er er lettkjørte og spiller høyt med kun cdspiller. Hvis du har tenkt å skfite dem ut annbefaler jeg en forsterker i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

 

Jo, du har kanskje rett.. Men det baller fort på seg, gjør det ikke? ;)

I utgangspunktet hadde det holdt med en spiller med AUXinngang så kunne jeg fist på Iphonen.

 

Men så skal alt dette monteres og da. Er jo heeelt grønn på slikt.

Har du noen konkrete tips så jeg kan kikke litt på pris, legge det inn i en søknad til fruen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår