Gå til innhold

Rotiform NUE 18" - usikker på ET (Felgtråd)

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Hei! Dette blir min første post på veldig, veldig lenge.

 

Tenker å bestille mine første felger til bilen, da dette blir min første sesong med bilen hvor ting virkelig skal skje noe (har alltid hatt det i kjeften, og etter 2 år er det vel på tide å gjøre noe "drastisk"). :P

 

Har for lenge siden falt for disse felgene: http://www.rotiformuk.com/wheel.php?wheel=15&car=502

Felgene er 18" og kan leveres i ET 8,5 eller 9,5.

 

Jeg er helt grønn på dette (jeg jobber i helsevesenet så dette bør si sitt egentlig), men jeg ser hvert fall for meg hvordan jeg vil ha bilen seendes ut. :)

 

Er ute etter et lite "stuk" på bilen, hvor dekk og felg har en bitte liten "poke" utenfor hjulbuene, ikke noe drastisk. Litt lavere foran, men ikke mye, og bilen skal "hvile" på dekkene. Kan poste ved et bilde:http://www.rotiformuk.com/images/shop/wheels/cast/nue/gallery/52.jpg Noe i denne duren med overnevnte detaljer, selv om dette er en MK6. Same shit, different wrapping.

 

Spørsmålet er da er det noen som har et forslag på et bra oppsett med senk, dekk og felger? Coilovere bestilles så fort jeg har et oppsett klart og vet hva jeg skal jobbe ut i fra. Oppsett som gjerne kan godkjennes, og går rett i gjennom da jeg ikke kan skru selv. Er avhengig av kompiser og bedrifter som gir "bror-priser" som vi sier her nede på østkanten, for å få dette gjennomført. Hittil har det funket kjempe bra! Orker ikke å ha Statens Vegvesen hengende over nakken på grunn av spacere o.l.

 

Har alltid fått god hjelp her, så regner med at mye ikke har forandret seg! :)

 

Takk på forhånd

Dusy

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår