ken martin Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 hei. jeg kjøpte meg en golf 2 gti 16v og fant ut etterhvert at en av de forrige eierne har blitt stoppet av politiet og fikk med seg en mangellapp. om jeg reiser på teknisk kontroll med den sjekker de bare det som står på mangellappen eller går de gjennom hele bilen ? Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 I utgangspunktet sjekker de nok det som er oppført på mangellappen, men dersom det er mer iøynefallende galt så vil de helt sikkert kommentere det. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 åjah. jeg har fikset det meste som var krysset av på mangellappen og det er kun senkesettet som gjenstår.. det er noe lys som ikke fungerer,tuta fungerer ikke, og det er litt eksos lekk. ingenting av det her var krysset av på mangellappen.. Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Eksoslekkasje og manglende lys er jo meget lett å oppdage ;) Senkesettet også om det allerede er oppført. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 eksoslekasjen skal jeg greie å fikse :) også skal jeg få en fyr til å titte på ledninger og slik til lysa, er så mye surr i ledningsnettet så :P senkesettet kan det hende jeg klarer å få tuv papirer til :) men om jeg kommer kjørendes inn i kontrollhallen med park og spredere da , vil dem vel ikke bry seg om å sjekke lang lys og nær lys ? Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Muligens ikke, men utsett kontrollen til alle punkter er fikset OG du har papirene på senkesettet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ken martin Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 da kjører jeg med park og spreder's og krysser fingra ;D har time den 27. juli så trur nok jeg får den i stand til den tid :) Siter Vw golf 3 1.6 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg