TMB Skrevet Oktober 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Er det noen som hvet åssen girkasse man kan bruke når man skal ha en 2,2cih i kadett c? :) getrag 240 kasse fra manta gsi, rekord osv. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Okei takker for svar TMB. Da har jeg kjøpt meg opel 2.2cih og opel kadett c 1600 forstilling med det stagge og ganske nye foringer (powerfleks), og 45 webere med innsug :) og rekord 2.2i bremse callipre. Når jeg skal legge ut bilder så kommer det bare opp den URL og hva skal jeg skrive der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Noen som har opel kadett c 1600 motorfester til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Oktober 24, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2013 Okei takker for svar Trevil:) Du einert passer de motor festene til 2.2i? ja men du må shimse ut ene motorfeste med spacere eller muttere og ha lengre bolter,slik dei blir like lang som orginale 1600 festene. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Okei jeg lurte på om noen veit hvilke ledninger jeg skal bruke fra lednings nette til en 2.4i i kadetten eller om noen har et son koblings skjema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel kadett c 2,4 Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Nå har jeg kjøpt en 2,4i som skal nedi kadetten, er det noen av ledningene i ledningsnette som man ikke trenger å man kan ta dem bort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg