lassemo Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hei der ute. Er det noen som kan skaffe meg koblingskjema,eller veit kor ein kan finne slikt til Neon 1999 1,8 l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Hva skal du koble? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassemo Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Eg skal sjekke om bensinpumpa får strøm og evt koble strøm direkte på pumpa.Der er ein 4 pola kontakt på pumpa som mest sansynleg også har kobling til tankmæler. Trenger å vite funksjon til dei 4 polane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Mai 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2012 Sjekket sikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassemo Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Oh yes. Sjekka sikring-bytta om på div rele -fått tips fra forhandler om å ta ein såkalla "drb" test. Det er ikkje lett når bilen nektar å starte og nermaste forhandler er 14 mil unna. Det går nok mot ny pumpe til 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Kjøp den her! Mye bedre og billigere! http://www.modernperformance.com/product/Walbro_255_LPH_High_Flow_Fuel_Pump_95-05_Neon_SRT-4/9599neon_fuelmanagement Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2012 Kjøper alle mine deler her, så lenge det ikke haster no inni granskauen. 1 ukes leveringstid. Super service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hvordan går det med bensinpumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg