Øyvind Ryeng Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 En ting er nok sikkert - hva gjelder 240'ens utseende er lavere bedre, synes nå jeg. Men jeg har dessverre aldri hatt den glede av å se en eneste 240 som er "lav nok". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 om noen vil bygge det feteste, bygger dere opp uten fjær. luftfjæring.. må ha kompressor, ekspansjonstank, luftbelger og spesialdempere. tror det koster fra 15.000 og oppover. ps. tenker ikke på "Hoppe" bil, men da har du mulighet til å senke/heve som du vil. men dog, kommer man tilbake på geometrien :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Du får kjøpt coilover-konverteringskit ganske billig.da kapper du bare vekk fjærskålene og sveiser på gjenget rør utenpå. der jeg har hørt om sånn kit, så måtte man faktisk kappe hele hylsa og sveise gjenge partiet butt i butt med hylsa pga av for stor diameter på hylsa til volvo beinet... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 der jeg har hørt om sånn kit, så måtte man faktisk kappe hele hylsa og sveise gjenge partiet butt i butt med hylsa pga av for stor diameter på hylsa til volvo beinet... ja, men når alternativet er å kjøpe ferdige kit til over 8.000 per hjul, så.. hehe. da kan man vel gjøre slike mods? forøvrig tror jeg ikke coilovers er godkjent til gate? man kan jo prøve å søke, om man lager duplikater som man tester skikkelig. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 der jeg har hørt om sånn kit, så måtte man faktisk kappe hele hylsa og sveise gjenge partiet butt i butt med hylsa pga av for stor diameter på hylsa til volvo beinet... På de jeg hadde, så var bare det originale fjærbeinet gjenget opp. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 På de jeg hadde, så var bare det originale fjærbeinet gjenget opp. Det er vel *minst* like greit å bare sveise en hylse utenpå? Da får du jo mer stivhet, samt. det er en enklere jobb. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg