Hayabuza Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei. Kjøpte en A4 i påsken og nå lekker styresnekka som ei sil og 15.000,- kr koster det å fikse det igjen. Ettersom det er så kort tid siden jeg kjøpte bilen så lurer jeg på om jeg har noen mulighet til å klage på dette? noen kloke hoder som kan noe om dette og vet hva mine rettigheter er? Er sikkert en milliard slike tråder men er ikke i humør til å søke akkurat nå.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Mulig denne er postet feil sted men hvis noen kan flytte den dit den skal så hadde det vært flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Spørs jo akkurat hvor gammel bilen er og hvor langt den har gått. Kjøpte du den uten garanti så har du nok ikke så mye du skulle sagt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Ikke garanti på den nei men det er faktisk 2år reklamasjonsrett på bil kjøpt privat (utrolig nok) så jeg lurer på hva som går under den. bilen ble eu-godkjent i februar iår så rart om dette ikke er noe som er/skulle blitt oppdaget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Reklamasjonsrett går på ting som ikke var i orden ved kjøp, og en EU kontroll gjelder den dagen du tar den. At den ville begynne å lekke 4 mnd etter kontrollen, og 2 mnd etter salg kunne hverken kontrollør eller selger vite. Synske folk driver ikke med EU kontroller og bilsalg. Det er en bruktbil, kjøpt uten garanti. Shit happens Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 joda.. men lurer litt på om dette kunne vært noe som har vært siden jeg kjøpte den... Og synske folk burde helt klart jobben inne bilsalg.. gullgruve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hvis den hadde gått med stor lekkasje i to mnd ville du nok måtte etterfylt olje en del ggr Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 du sier vel noe der.. jaja.. er bare penger..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2012 Er bare penger ja, men jeg skjønner godt frusturasjonen din. :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg