Robin1994 Skrevet August 20, 2012 Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Har hatt lyst på focal selv , men når jeg var å kjøpte så ble det Infinity, meget bra dem også, men høyest på ønskelista så ligger Polk Audio ^^ svindyrt men ;p når blir det frontleppe på bilen din da 4pe?? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2012 Vi får se. Skal først få lakkert frontfangeren :) Jeg hadde satt opp et budsjett for lønningen min, og budsjettet ble sprengt da jeg måtte kjøpe ny spiller (den gamle hadde bare en linjeutgang). Uansett, så tror jeg at jeg skal få bestilt stylingen i løpet av uka ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Såh... Pungtering er alltid gøy.. Har punktert høyre bakhjul (vet ikke hvordan), og begge bakhjulene må byttes... Nesten 2000kr rett ut i ingensteds... Dritt Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Men, på den positive siden - Focalene spiller DRITBRA :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92anders Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Niceeee :) bilen har blitt bra nååå :) Er det Focal frontsett? Hvor mye og hvor kjøpte du det? :) Siter - VW Golf 3 93' CL - VW Golf 3 92' GL "Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Focal's integration serie, komponentsett. Skal ta noen bilder til dere ;) Betalte 1300,- per sett (2 sett). Vanvittig bra lyd! Men, på grunn av gårdagens dritt, så kan jeg ikke kjøpe styling med det første... :/ Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 aaah, surt å punktere a :/ bra det spiller bra da :p jeg har bare 2 høytalere ifra infinity foran og 2 diskanter som ikke er ferdig kobla opp, spiller ikke bra enda, men bare venter til diskanter e kobla opp og kjøpe 2 stk nye infinity høytalera i bakdørene og kjøpe subber så tror jeg det blir supert :p tror jeg betalte ca 1575 kr for infinity'ene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Frontdørene; Bakdørene; Spilleren; Bakdørene har originaldekslene på, fordi Focal-dekslene ikke passet. Jeg valgte å ha dekslene på baki, fordi jeg har ikke kontroll over hva de i baksetene driver med, og det ville vært surt om dem ødela høyttaleren :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 nice :p men likte ikke helt diskant plasseringa foran da men det er meg ^^ hehe får du til å sette på dekslene ifra focal på framdørene eller er det ikke plass? hos meg får jeg dem ikke til å passe, verken originale eller ikke :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksygen Skrevet August 23, 2012 Rapporter Share Skrevet August 23, 2012 Jeg må få høre frontsettet ditt i helga eller noe :) Siter WV golf 3 1.8 GL Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2012 Stikker til Glomfjord så snart jeg er ferdig med å bytte hjullageret mitt.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 (endret) Grunnet kostnader i hytte og gevær de siste ukene, så må stylingen min vente... Driver og søker rundt etter deltidsstillinger nå, så om jeg får jobb snart, så kan jeg bestille stylingen når jeg vet at jeg er i økonomisk stilling til det :) EDIT; Alle sommerdekkene er SPLITTER nye nå, så jeg må nok ikke bytte sommer eller vinterdekk på minst 3 år :p Uansett, så driver jeg og sporer opp en kvinnelig Golf-eier fra Bodø-området, som kjører denne bilen; Bilen hennes er omtrent alt jeg vil oppnå med min egen, og til nå har jeg funnet en facebook-bruker som kan være henne :) Venter bare spent på svar! p Endret August 25, 2012 av 4pekatt Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2012 nice :p men likte ikke helt diskant plasseringa foran da men det er meg ^^ hehefår du til å sette på dekslene ifra focal på framdørene eller er det ikke plass? hos meg får jeg dem ikke til å passe, verken originale eller ikke :( Takk :) Jeg satte dem der, for da blir det NULL stress å rette dem direkte mot personen i setet, for bedre lydkvalitet ;) Pluss at jeg liker looken, men smaken er som baken! Focal-dekslene passer ikke UANSETT hva jeg prøver.. Derfor har jeg ingenting foran, og originaldeksel bak :p Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksygen Skrevet August 26, 2012 Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Hun er naboen min haha! Hun bur i en av leilighetene på alstad jordet. Typen hennes jobber på Bodø Bilpleie og kjører den matt svarte audien om du har sett den før : > Siter WV golf 3 1.8 GL Se bilen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet August 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2012 Klart det! Den svarte audien er ALLTID på veien :p Golfen hennes er RÅÅ :3 Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg