Javel Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 På Caddyen henger reservehjulet under bak, oppi et sånt stativ bøyler eller hva man skal si. Kikket under der, og det så så rustent ut, at jeg begynner å lure om noe snart kan knekke og hjulet falle ned. Fikk ikke rikket på noe der, og vet ikke om jeg får det løs engang. Vet ikke om de ser på sånt på EU.kontroll og sevicer, men de sa hvertfall ingenting. Tok og sprøytet noe rustløser på der kroken henger, og skal prøve om jeg får det løs i morgen. Kan man ha reservehjulet liggende baki trunken hvis det ser så basje ut at jeg helst ikke vil ha det hengende under der lenger? Skal kjøre langt om en ukes tid, så tenkte litt på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2012 Det er kontrollpunkt på eu-kontroll Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Mai 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Hvis det er så dårlig at det kan falle av. Ville jeg stroppet det fast baki i lasterommet mot vegen til førerhytta slik att det ikke raser rundt baki der når du bremser. På en Iveco varebil vi hadde på jobben falt hele hjulet ned så vi skar av resten av bøylen satte vekk reservehjulet på lageret og kasta bøyla i conteinern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2012 Fikk det løs med litt møje, men fytti grisen for et elendig opplegg egentlig, de burde kunt laget det bedre enn det der. Burde vært rustfritt galvanisert eller noe til sånt hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg