oysset28 Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Tiden er inne for oljeskift, har kjøpt olje, filter og helt på motorrens. Problemet er at jeg ikke finner den jævla bunnpluggen, så får ikke tappa ut olja. Lå lenge under bilen og leita, men fant ingen plugg.. Noen som har et bilde, eller en god forklaring på hvor jeg kan finne den? Takker for svar! Det er en Vectra B 97 automat, med 2-liters bensinmotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Den sitter på bunnpanna, skal være ganske lett å se. Den sitter ikke midt på men som regel bakerst Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysset28 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Har lett ganske grundig, men der er så mange bolter og skruer. Hva bør jeg se etter? ligger den vendt nedover, på skrå eller bortover? er det torx? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 (endret) Er en torx 45 skrue ja, er det på min også. Har samme motor som deg. Bolten står ca 45 grader Endret Mai 18, 2012 av opelduude Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysset28 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2012 Ok, da får jeg gå under og se en gang til! takker for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg