Danielsm Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 flere av dere her har sikkert fått med dere prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/bilmerker/saab/9000/292166-saab-9000-cs-1992-2-0-prosjekt-trenger-hjelp-rad-og-deler.html og har å lakke panseret. men har lyst å gjøre noe skøy med panseret når jeg lakker. kansje 2 delt lakk? tenkte på hvit og svart men blir kansje kjedlig. og nei jeg skal IKKE ha noe flammeoplegg på bilen. synes det er GRUSOMT stygt. men kom med gode forslag hvordan jeg kan gjøre det for å få det litt mer "tøft" er panseret på en saab 9000 cs Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celliz Skrevet Mai 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2012 om du skal ha forskjellig farge på pansere fra bilen så er det vell carbon som gjelder? eller svart? men da kan du ta taket i samme slengen :) Siter - Golf 4 Prosjekt http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/287996-celliz-langtidsprosjekt-golf-4-fsi-2000-mod.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Kan jo allitds motivlakkere det :) Med ett bilde. Da har ihvertfall ingen lik. Lakkerte en hvithai på panseret på en beach buggy nå :) Skiller seg ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 såå flink er ikke jeg til å lakke. laaangt ifra. men jeg er ikke så glad i motivlakk med feks en hai slk som du har gjort. men bra forslag. men har lakka panseret. ble slik: gjorde det samme på en golf 2 jeg eide engang. bare at bilen var rød. så da lakka jeg panseret rødt med hvite striper på sidene Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amund:) Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Mange muligheter der! :_) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg