Sandemann Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hei Har et sett med 17" til en 2008 A3 til overs, som jeg tenkte jeg skulle prøve på min 2002 A4. Passer disse? Noen som kan svare på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 A3 felgene har ofte mer innpress enn A4 felgene. Men ja, det passer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandemann Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 A3 felgene har ofte mer innpress enn A4 felgene. Men ja, det passer. Takk for svaret:) Vil det si at felgene vil stå mer ut eller inn i skjermen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Jo mer innpress, jo lenger inn vil felgene være. Felger med ET45 vil være 10mm lenger inn mot "midten av bilen" enn felger med ET35 :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg