rakriste Skrevet Mars 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2004 Jeg skal konvertere min golf mk1 gti til en 2.0e gti.. kjøpte idag en komplett motor på huggeren, betalte 1500,- motoren kom fra en audi 80 sport. (ca 88 modell) det jeg lurte på er om denne motoren er lik som passat (88-93) og golf mk3 gti utgavene? regner nesten med at 2e e fra vw/audi er like..? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by rakriste Jeg skal konvertere min golf mk1 gti til en 2.0e gti.. kjøpte idag en komplett motor på huggeren, betalte 1500,- motoren kom fra en audi 80 sport. (ca 88 modell) det jeg lurte på er om denne motoren er lik som passat (88-93) og golf mk3 gti utgavene? regner nesten med at 2e e fra vw/audi er like..? golf mk3 er vel levert med ABA 2.0L iaf endel av de.... ellers så er 2e lik til vw og audi Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg