schnabel Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 Hei. Jeg har en Audi a4 b5 98 mod som det lekker olje ifra. Har lokalisert hvor den kom i fra trodde jeg. Det ser ut som det lekker ifra toppakningen, men har byttet den ut å det lekker fremdeles. Er det noen her som har noen tips om hva det kan være? Evt er det noen som vet om det kanskje er ett kjent problem med denne modellen å hvor det kan komme i fra ? Takk på forhånd. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Sjekk oljetrykksfølere. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnabel Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Ingen flere som har noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Håper du sjekket dem godt.. Bwana hjalp meg med samme problemet.. Sjekka at det ikke skvulper ut olje fra dem etter at du har kjørt et par kilometer? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 kan jo være toppdekselpakningen, koster vel rundt 300 for pakningen. Da min var gåen samlet oljen seg rundt tennpluggene. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnabel Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 Skal sjekke di oljetrykksfølerne. Byttet toppdekselpakninga for ikke så lenge siden også, så den kan det neppe være men skal få det sjekket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg