timaan Skrevet Mai 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 har lurt på om n75ventilen min står rett vei sia jeg har en audi a4 1.8tq som er chippa men går dårlig og om det kan være en grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2012 Søk og finn :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timaan Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2012 har prøvd mene er jo så mange raketforskere så er ikke lett å bi klok.:oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2012 (endret) Trykket du på linken jeg la inn i forrige innlegg eller ikke??? Der står det hvordan denne skal stå. Trykk --> HER <-- Endret Mai 17, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timaan Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 var ikke link når jeg var inne og leste. men NO ser jeg den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hmm, linken har vært der hele tiden ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timaan Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 fant den. ser ut som min står rett ja. men bilen går dårlig jeg begynner å bli jævli lei no. verksted vet ikke no og finner ikke probleme på nett. men takk for linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg