halsen89 Skrevet Mai 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Hei, Jeg har en Ford courier som jeg plages med ladninga på, jeg har nå byttet børster på dynamo men likevell ingen lading. Måler 12v på batteriet og 12v på dynamoen. Jeg prøvde nå å skru av den røde lade ledningen som går inn på dynamoen og målte på selve tilkoblingen på dynamoen, og der var det 1v bare, er det da dynamoen som er gåen eller kan det være noe annet? Takk for svar :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Jeg har målt på den lille ledninga som går inn på dynamo, den måler jeg kun 7v på, kan det være feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Mener det skal være veldig lav spenning på en av ledningene inn i dynamoen. Sikkert spenningsregulatoreren som er gåen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2012 Virker ladelampa i instrumentet? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg