Gordon's Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Har kjøpt meg Golf MKV..... Sportsutgaven.. Trenger noen tips til å style den litt. Felger etc. OBS! Den skal ikke se harry eller strilete ut! Under panseret er det en 1.6 l bensin.. Noen tips? Bedre bunndrag? Mer hk? Hvordan? På forhånd takk! [ATTACH]30348[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Senk og felger er det eneste du trenger! Mer hester i en 1,6 koster mer en det smaker, så bare la det være... Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 senk 40/40 noen fine felga kansje noen andre lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Soting av ruter ;) Og gjerne ett greit anlegg om du ønsker det ;) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Alt som er sagt over her vil nok gjøre bilen veldig fin. En annen ting jeg vil tilføre er kanskje LED lys? skiltlys og interiør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Ja :) det blir nice ;) Eg er veldig for LED da :) Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 led utstyr bestill hos dealextreme.com husk under 36 dollar og ALT er gratis frakt til norge. ca 20 dagers leveringstid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gordon's Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2012 Mye godt å prøve ut her nå! Noe av forslagene vil bli tatt i bruk, men senking er jeg litt usikker på altså. Har hørt at hvis du gjør det, blir bilen hel ''fukket'', i og med at den blir vanskeligere å selge videre igjen... Av felger har jeg forelsket meg litt i de ''Typiske'' GTI felgene: Noen som har kunnskaper om hvor det er mulig å kjøpe disse? [ATTACH]30362[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg